TABELA PRZELICZENIOWA
PRĄD ROZRUCHOWY (A)

Przewodnik techniczny po
akumulatorach:

TABELA PRZELICZENIOWA (A)
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
PODSTAWOWE INFORMACJE
BUDOWA AKUMULATORA
PARAMETRY AKUMULATORA
WYMIANA AKUMULATORA
JAK DBAĆ O AKUMULATOR
POMOC W URUCHOMIENIU
EN
DIN
SAE
IEC
100
60
100
65
140
85
150
95
180
110
200
130
230
140
250
160
280
170
300
195
330
200
350
225
360
225
400
260
420
255
450
290
480
280
500
325
520
310
550
355
540
335
600
390
600
365
650
420
640
395
700
450
680
420
750
485
760
450
800
515
790
480
850
550
860
505
900
580
900
535
950
615
940
560
1000
645
1000
590
1050
680
1040
620
1100
710
1080
645
1150
745
1150
675
1200
775
1170
700
1250
810
1220
730
1300
840
1270
760
1350
870
1320
790
1400
905
1360
815
1450
935
Czy wiesz, że...

"Zakładając akumulator z wyższym prądem rozruchowym, nie ma możliwości uszkodzenia rozrusznika. Akumulator nie oddaje prądu, to rozrusznik pobiera taką ilość jaką potrzebuje. Skutkiem tego jest większe prawdopodobieństwo, że uruchomimy nasz samochód zimą".
Prąd rozruchowy według poszczególnych norm:
EN - europejska, DIN - niemiecka, SAE - amerykańska, IEC - międzynarodowa komisja elektrotechniczna
Serwis

Promocje

Przewodnik techniczny

Locust Car Service


© 2016 Rubicon, All Rights Reserved
Jesteśmy partnerem sieci O.K. SERWIS