Wymiana sprzęgła
• Więcej
Wymiana amortyzatora
• Więcej
Montaż świateł LED
• Więcej
Hamulce
• Więcej
Wymiana oleju
• Więcej
Wymiana filtrów
• Więcej
Rozruszniki
i alternatory

• Więcej
Wymiana rozrządu
• Więcej
Wymiana akumulatora
• Więcej
Serwis klimatyzacji
• Więcej
Diagnostyka i naprawa
• Więcej
Naprawa zawieszenia
• Więcej
Dezynfekcja klimatyzacji
• Więcej
Wymiana żarówki
• Więcej
Ustawienie świateł
• Więcej
Wymiana opon
• Więcej
Naprawa instalacji
elektrycznej

• Więcej
Naprawa sprężarek
klimatyzacji

• Więcej
Sprawdzenie
układu ładowania

• Więcej
Wymiana paska
klinowego

• Więcej
Montaż czujników
parkowania

• Więcej
Naprawa układu
kierowniczego

• Więcej
Montaż sterownika
centralnego zamka

• Więcej
Wymiana przegubu
napędowego / półosi

• Więcej
Montaż radioodtwarzacza
• Więcej
Montaż zabezpieczenia
przed kradzieżą

• Więcej
Ogrzewanie postojowe
DEFA

• Więcej
Przeglądy okresowe
• Więcej
Wymiana świec zapłonowych
• Więcej
Back
Next


WYMIANA SPRZĘGŁA
Montaż sprzęgła i koła dwumasowego 
Zakres usług:

• wymiana tarczy sprzęgła;
• wymiana tarczy dociskowej sprzęgła;
• wymiana łożyska oporowego sprzęgła;
• wymiana koła dwumasowego;
• wymiana siłownika sprzęgła (wysprzęglika);
•  wymiana pompy sprzęgła.
Sprzęgło pełni rolę przeniesienia napędu pomiędzy skrzynią biegów a silnikiem. Dzięki sprzęgle możliwa jest również zmiana biegów podczas jazdy. Jeśli nie dbamy o sprzęgło i zaniechamy jego wymianę, możemy doprowadzić nawet do uszkodzenia skrzyni biegów. Zużycie okładzin ciernych na tarczy sprzęgła powoduje, że sprzęgło zaczyna ślizgać. Objawia się to problemami z ruszeniem, a z czasem może całkowicie unieruchomić nasz samochód. W takiej sytuacji sprzęgło nadaje się do wymiany. Podczas wymiany sprzęgła konieczne jest zdemontowanie skrzyni biegów, następnie wymianie podlega kompletny zespół sprzęgła. Oprócz samej tarczy sprzęgła należy wymienić również docisk i łożysko oporowe, w niektórych przypadkach także koło dwumasowe.
Objawy zużytego sprzęgła:

• niepokojące dźwięki wydobywające się z okolic skrzyni biegów;
• po naciśnięciu pedału gazu brak wyraźnego przyspieszenia silnik wchodzi na wysokie obroty;
• trudności ze zmianą biegów;
• szarpanie pojazdu podczas ruszania.


Objawy zużytego koła dwumasowego:

• głośne drgania wydobywające się z okolic silnika w zakresie pracy 1500 - 2000 obr./min.
• wyraźne stuki podczas uruchamiania i wyłączania silnika


"Zajmujemy się wymianą sprzęgieł standardowych, jak również samochodów wyposażonych w koło dwumasowe. Dysponujemy również specjalistycznym sprzętem pozwalającym na prawidłowy montaż sprzęgieł samonastawnych typu SAC oraz XTend".
Serwis

Promocje

Przewodnik techniczny

Locust Car Service


© 2016 Rubicon, All Rights Reserved
Jesteśmy partnerem sieci O.K. SERWIS