OPONY ZIMOWE NIE TYLKO NA ŚNIEG I LÓD
Zimowa aura przestaje dyktować warunki
Opony z kodem „M+S”, „M&S” i „MS” na ściance bocznej są zaprojektowane specjalnie do najwyższych osiągów na błocie i śniegu. Zgodnie z obowiązującym prawem, aby zakwalifikować oponę jako zimową, wymagany jest odpowiedni kod. Oprócz kodu M+S opony zimowe mogą posiadać symbol przedstawiający trzy szczyty górskie z płatkiem śniegu, umieszczone na boku opony. Jest to oznaczenie normy przemysłowej, która informuje że dana opona spełniła wymogi specjalnego testu zimowego. Opony, które posiadają taki symbol z powodzeniem zaliczyły test na powierzchni pokrytej śniegiem. 
Zalety opon zimowych:
Opony zimowe zbudowane są ze specjalnej mieszanki surowców, które zachowują giętkość i elastyczność opon w niskich temperaturach, co gwarantuje nam lepszą przyczepność do podłoża zimą. W związku z tym nie tylko na śniegu i lodzie, jak powszechnie się uważa, ale również w temperaturach poniżej 7 stopni Celsjusza opony zimowe przewyższają letnie. Jeszcze jedną ważną cechą opon zimowych jest konstrukcja i budowa bieżnika. Opona zimowa ma na kostce bieżnika różne wycięcia nazwane lamelkami. Podczas kontaktu z nawierzchnią zniekształcają się one do postaci „ząbków piły”, zwiększając przyczepność na śniegu i lodzie. Dzięki takiej budowie opona lepiej sprawdza się podczas warunków zimowych, odprowadza większą ilość wody, błota pośniegowego czy śniegu.
Wysoka przyczepność na śliskiej nawierzchni oraz dobre odprowadzanie wody i błota pośniegowego;
Optymalna elastyczność opony w niskich temperaturach;
Ponad dwa razy krótsza droga hamowania na śniegu w porównaniu z oponą letnią;
Serwis

Promocje

Przewodnik techniczny

Locust Car Service


© 2016 Rubicon, All Rights Reserved
Jesteśmy partnerem sieci O.K. SERWIS